Vrátenie tovaru

Kategórie
 
 
 
 
 

Vratenie tovaru a reklamácie

Vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru

Chystáte sa vrátiť Vačicu, lebo je priveľká? Počkajte chvíľku. Skôr, ako nám pošlete vašu Vačicu späť, lebo sa vám zdá príliš veľká, prečítajte si toto.

 

Chápeme, že na prvý pohľad sa môže zdať, že aj keď ste kúpili tabuľkovo správnu veľkosť, spací vak je ooobrovský. Tak to práve má byť. Vačice sú zámerne vymyslené tak, aby plnili funkciu paplóniku. Preto sú veľké a objemné. Majú visieť medzi nôžkami, a to poriadne
(úplne pokojne až po členky). Dobrým poznávacím znakom toho, či vak vášmu dieťatku sedí je to, že mu sedia patenty na nohách, nevťahujú sa dovnútra alebo sa nezošmykujú cez chodidlo dolu. Ale ak sa vám to aj tak nepozdáva, samozrejme, Vačicu opäť u nás privítame s otvorenou náručou.

 

  Želaná veľkosť pri kúpe             Príliš malý vak pri kúpe.            
       

     

 

 

Ak sa aj napriek tomu rozhodnete vačicu vrátiť, predĺžili sme vám čas na rozhodnutie.

Právo na vrátenie tovaru zakúpeného na našom eshope máte 30 dní odo dňa, kedy ste prevzali zásielku. Počas tejto lehoty môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu a vrátiť nám tovar, ktorý ste si zakúpili.

 

Vrátiť môžete iba nenosený, neopratý tovar so všetkými štítkami/visačkami. Ďakujeme za pochopenie. 

 

 

Ako to funguje? 

Ak Vášmu dieťaťu nesadne veľkosť a chcete vak vrátiť, prosím pošlite nám ho späť a my vám vrátime peniaze (štandardne do 14 dní).

Súčasne si spravte prosím novú objednávku na našom e-shope.

Z logistického hľadiska je to pre nás aj Vás najrýchlejšie a najprehľadnejšie riešenie. Ďakujeme.

 

Reklamácia

sa vzťahuje na funkčné chyby výrobku (zips, gumičky, cvoky..) a chyby šitia.

Žmolky na materiále nie sú predmetom reklamácie. 

Vzťahuje sa na ňu štandardných 30 dní od doručenia reklamovaného tovaru k nám, odkedy musíme závadu odstrániť a reklamáciu vyriešiť, ak sa tak nestane, máte právo na vrátenie peňazí.

V prípade reklamácie posielajte tovar hygienicky vyčistený / opraný. 

Všetky podrobnosti nájdete v našich obchodných podmienkach.

 

Ako k nám tovar poslať späť?

1. Vyplňte online formulár (Retino) a zadajte všetky potrebné údaje: 

 

 

 

 

 

2. Nezabudnite na zásielku napísať číslo objednávky. Inak zásielku nebudeme vedieť identifikovať. 

3, Balíček nám pošlite najlepšie cez PACKETU (Zásielkovňu) alebo kuriérom, poštou (poistená zásielka, doporučene)

Ak sa rozhodnete pre PACKETU, na ľubovoľnú pobočku prinesiete bezpečne zabalený tovar a poviete obsluhe naše číslo pre vratky - 92912242. Obsluha v predajni na základe nášho kódu vytlačí štítok a nalepí ho na balíček. 

 

 

Momentálna poskytujeme túto službu pre zásielky zo Slovenska a z Českej republiky zadarmo.

Tu nájdete zoznam podacích miest: www.packeta.sk 

 

 

Formular na odstupenie od kupnej zmluvy_SRO

Reklamačný protokol

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia